INCHIESTA
Cumu pulisce e mo cuffie wireless?
2024-06-30

How do I clean my wireless earbuds?


Aduprate un panno leggermente inumidito e un panno soffice, asciutto e senza pelucchi e vi avvisa contro l'impiego di saponi, shampoo e solventi o di correre i vostri Pods sott'acqua. Per scavà i pezzi brutti in u microfonu è e rete di parlante, ricumandemu d'utilizà un tampone di cuttuni seccu è una spazzola a setole morbide.


pudete caccià i punte di l'arechje è lavate cù l'acqua, secondu a , ma senza sapone o altri agenti di pulizia. tandu vole à seguità e so regule generale di utilizà un pannu morbidu, seccu, senza pelucchi per pulisce i punte di l'arechje è lasciate si secche completamente prima di rimonta.


Per tumbà tutti i germi chì puderianu ghjunghje à i vostri Pods,  dici chì hè bè di pulisce delicatamente e superfici esterne (ma micca a rete di l'altoparlante) cù una salvietta d'alcool isopropilica à 70 per centu o una salvietta disinfettante Clorox. È saria bonu per evitari di utilizà una panna chì hè troppu saturata perchè ùn vulete micca umidità in alcuna apertura di i vostri Pods. Infine, ùn importa micca quant'ellu pò esse bruttu è disgustante i vostri Pods, ùn l'immergete micca in i prudutti di pulizia.


Aghju messu i metudi à a prova. Aghju pruvatu à utilizà un Q-tip ma finisci solu per smooshing a cera è a terra in più. Dopu aghju utilizatu un vechju spazzole di denti per pruvà à caccià a grossità, ma ùn aghju micca risultati megliu.


Guangdong Besell Electronics Co., Ltd / sitemap / XML / Privacy Policy   

A casa

PRODOTTI

Nantu à noi

Cuntattu